وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

موسیقی در بازی‌های ویدیوی اصلا موضوعی پیش پا افتاده نیست. بازی‌ها از همان زمان تولدشان، موسیقی داشته‌اند؛ موسیقی‌هایی که برای افراد بسیاری خاطره‌انگیز شده‌اند. بسیاری از بازی‌کننده‌ها، حتی امروز در کنار بازی‌های‌شان موسیقی پخش می‌کنند و مدت‌ها در کنار اینکه آنلاین مشغول بازی کردن هستند، موسیقی هم گوش می‌کنند. اسپاتیفای اخیرا بخش جدیدی مختص موسیقی‌های بازی راه انداخته است.

اگر به موسیقی بازی‌ها علاقه داریم، پیشنهاد می‌کنیم اسپاتیفای خودتان را باز کنید و سری به بخش Gaming در آن بزنید.

بخش جدید اسپاتیفای برای بازی‌هایی ویدیویی، از موسیقی متن بازی‌ها گرفته تا موسیقی‌هایی که به درد بازی کردن می‌خورند را در خودش جای داده است. البته تا امروز می‌توانستید به اسپاتیفای سر بزنید و برای مثال، موسیقی تمام مجموعه‌ی «هیلو» یا «آنچارتد» را گوش کنید، اما اسپاتیفای دسته‌بندی بهتری از موسیقی‌های بازی کرده است.

Spotify-1

حتی پلی‌لیست‌های آماده‌ای از موسیقی‌ها در اسپاتیفای از سوی چهره‌های معروف رسانه‌ی بازی ساخته شده‌اند که می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی‌های معروف، به آن‌ها رجوع کنید. بر اساس سبک موسیقی بازی‌ها هم پلی‌لیست‌هایی ساخته شده است. برای مثال، بازی قدیمی Outrun روی سگا، موسیقی دهه هشتادی بانمکی داشت؛ اسپاتیفای هم موسیقی‌هایی که سبک و سیاق این بازی را داشته‌اند، در پلی‌لیستی مختص به آن، در یک جا جمع‌آوری کرده است.

اگر به موسیقی بازی‌ها علاقه داریم، پیشنهاد می‌کنیم اسپاتیفای خودتان را باز کنید و سری به بخش Gaming در آن بزنید. می‌توانید حتی از وب‌سایت spotify-gaming.com هم موسیقی‌های مورد نظرتان را در اسپاتیفای پیدا کنید.

منبع: The Verge

دیجی کالا
  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی