وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

بازی Call of Duty: Black Ops 4 چندی پیش رسماً معرفی شد اما اطلاعات بیشتر در رابطه با آن تا ماه می منتشر نخواهد شد. با این وجود، سایت پولیگان امروز اعلام کرد با توجه به منابع متعددی که در اختیار دارد، این بازی هیچ بخش داستانی به خصوصی نخواهد داشت.

منابع ادعا می کنند بخش تک نفره به دلیل زمان کم استودیو سازنده بازی یعنی تری آرک حذف شده و این استودیو بعد از بیخیال شدن بخش داستانی، تمرکز خود را روی بخش های چنده نفره و زامبی گذاشته است. همچنین شایعات وجود بخش بتل رویال در این بازی نیز شنیده می شوند.

حذف بخش داستانی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 تغییر بزرگی محسوب می شود اما کاملاً بی سابقه نیست. نسخه های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3  عنوان Black Ops 3 بدون این بخش عرضه شدند. البته اکتیویژن هیچ وقت آمار فروش این نسخه از بازی را منتشر نکرد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4

بخش زامبی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین بخش های سری کال او دیوتی تبدیل شده است.

همچنین چندی پیش اکتیویژن طی گزارش مالی خود ادعا کرده بود که با آگاه بودن از محبوبیت بازی های بتل رویال بین کاربران، آماده است تا به این سبک نیز ورود کند.

طی چند سال اخیر، تمرکز اصلی سری کال او دیوتی روی بخش چند نفره بوده و شاید حضور بخش بتل رویال در این عنوان باعث شود تا هواداران از عدم وجود قسمت داستانی، احساس نارضایتی نکنند. اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی روز 27 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد حذف بخش داستانی از سری کال او دیوتی چیست؟ آیا اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی، برای انجام چنین کاری قانع کننده خواهد بود؟

منبع:
PC Gamer
دیجیاتو
  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی