وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

اگر از جمله علاقه‌مندان به موسیقی هستید حتما می‌دانید که فایل‌های FLAC کیفیت بسیار بالایی دارند؛ اما برای گوش دادن به آن‌ها باید پخش کننده‌ی مناسب را داشته باشید. حالا خبر خوب برای افرادی که دوست ندارند نرم‌افزارهای مختلف برای پخش موسیقی روی سیستم خودشان نصب کنند این است که کروم ۵۶ می‌تواند فایل‌های FLAC پخش کند.

شرکت گوگل امکان پخش فایل‌های موسیقی FLAC را به نسخه‌ی آزمایشی Chrome 56 اضافه کرده است. این امکان باعث می‌شود که بتواند موسیقی‌های FLAC را روی مرورگر خودتان استریم کنید. البته باید توجه داشته باشید که با این کار فایل‌های FLAC به صورت پیش‌فرض دانلود نمی‌شوند و تنها می‌توانید آن‌ها را گوش کنید.

گوگل با اضافه کردن این ویژگی به کروم، این مرورگر را به یک پخش کننده‌ی مناسب فایل‌‌های صوتی و تصویری تبدیل کرده است. این ویژگی قطعا به یکی از ویژگی‌های کاربردی این مرورگر تبدیل خواهد شد که افراد زیادی می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: ۹to5google

دجیکالا
  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی