وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰


نسخه جدید و بسیار مورد انتظار سری بازی‌های محبوب God of War تا یک هفته دیگر به صورت جهانی منتشر خواهد شد و بی‌شک یکی از مواردی که بازی‌بازان از آن لذت خواهند برد، موسیقی متن حماسی آن خواهد بود.

به تازگی شرکت سونی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرده است که موسیقی متن کامل بازی God of War از طریق سرویس اسپاتیفای (Spotify) در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان این بازی می‌توانند در فاصله یک هفته به انتشار آن، بخش کوچکی از این ماجراجویی حماسی را تجربه کنند.

بیر مک‌کری (Bear McCreary)، آهنگساز بازی God of War، که تجربه ساخت موسیقی فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر Battlestar Galactica و The Walking Dead را هم داشته، اطلاعاتی در این باره منتشر ساخته و ابراز داشته است که از کار کردن بر روی جدیدترین فصل داستانی این سری که در اصل، خود نیز طرفدار پر و پا قرص این مجموعه هم هست، «بسیار هیجان» داشته است.

مک‌کیری در ادامه سخنان خود بیان داشت که «کاملاً واضح است که بازی جدید به تم موسیقی جدیدی هم نیاز داشته باشد و نباید یادآور موسیقی‌های متن حماسی بازی‌های پیشین این مجموعه باشد و در عوض باید بر روی «قلمروی جدیدی از موسیقی» تکیه می‌کرده است. وی اظهار داشت که از بین همه موسیقی‌هایی که وی بر روی آن‌ها کار کرده و نواخته، بیشتر ساخت موسیقی «Memories of Mother» برای وی سخت بوده است چراکه او می‌خواسته «تمی زیبا و غیر منتظره برای کریتوس» بسازد.

برای شنیدن موسیقی متن بی‌نظیر این بازی می‌توانید از این نشانی استفاده کنید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، اخیراً فهرست تروفی‌های این بازی فاش شده است که اسپویل‌های فراوانی را هم در بر می‌گیرد. از سوی دیگر، نقدها و نمرات این بازی هم منتشر شده است که واکنش فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، را هم به دنبال داشته است. همچنین کارگردان این بازی یعنی آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog) از تلاش تیم بازیگران و آهنگسازی بازی God of War هم قدردانی کرده است که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره برسید.

بازی God of War در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد.

گیمفا
  • ۹۷/۰۲/۱۱
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی