وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

استودیوی «دیزنی» رامین جوادی (Ramin Djawadi) آهنگساز سریال Game of Thrones را جهت آهنگسازی برای فیلم A Wrinkle in Time «چین‌خوردگی در زمان» به استخدام درآورده است. این فیلم که توسط ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردانی شده، اقتباسی از رمان علمی تخیلی مادلین اِل‌اِنگل (Madeleine L’Engle) است. این فیلم در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «چین‌خوردگی در زمان» داستان دختر جوانی به نام مگ موری (Meg Murray) با بازی استورم رید (Storm Reid) را روایت می‌کند که همراه با برادر خود چارلز والاس (Charles Wallace) با هنرنمایی دریک مک‌کیب (Deric McCabe) و همکلاسی‌اش، کالوین (Calvin) با بازی لوی میلر (Levi Miller) تصمیم می‌گیرد تا به دنبال پدر دانشمندش – کریس پاین (Chris Pine) – که پس از کار بر روی پروژه‌ای مرموز ناپدید شده است بگردد. جستجوی آن‌ها منجر به ماجراجویی در فضا و زمان دیگری می‌شود. آن‌ها در طول این مسیر از سه موجود به نام‌ها خانم ویچ با بازی اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، خانم واتسیت با بازی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و خانم هو با هنرنمایی میندی کالینگ (Mindy Kaling) کمک می‌گیرند.

دوورنی در توییتر خود اعلام کرد که رامین جوادی در پروسه تولید این فیلم مشارکت خواهد داشت. دوورنی ضمن ستایش جوادی بیان داشت که برای چندین سال است که به موسیقی‌های ساخته شده توسط این هنرمند ایرانی‌الاصل گوش داده و مجذوب کارهای اوست. وی تصویری از خود و جوادی نیز در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده که آن‌ها را در حال کار بر روی فیلم «چین‌خوردگی در زمان» نشان می‌دهد.

رامین جوادی یدی طولانی در ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دارد. گرچه وی بیشتر به واسطه ساخت موسیقی حماسی و زیبای سریال Game of Thrones شناخته می‌گردد، اما او ساخت موسیقی متن سریال‌هایی نظیر Westworld، The Strain و Prison Break را نیز در کارنامه کاری خود دارد. از جمله فیلم‌هایی که جوادی ساخت موسیقی متن آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان به فیلم‌هایی نظیر Iron Man «مرد آهنی»، Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» و فیلم در دست انتشار The Mountain Between Us «کوه میان ما» اشاره داشت. بی‌شک توانایی و سابقه کاری وی، منجر به ساخت موسیقی متنی خوش‌ساخت برای فیلم فانتزی «چین‌خوردگی در زمان» خواهد شد.

گرچه منبع اقتباس فیلم «چین‌خوردگی در زمان» در سال ۱۹۶۳ میلادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است، اما تا پیش از فیلم مورد بحث، به روی پرده‌های سینماها راه نیافته بود و تنها سریالی کانادایی از آن در سال ۲۰۰۳ میلادی به روی آنتن رفته است. فیلمنامه این فیلم توسط جنیفر لی (Jennifer Lee) نوشته شده است.

فیلم «چین‌خوردگی در زمان» برای اکران از تاریخ جمعه ۱۸ اسفند ماه (۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

گیمفا
  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی