وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

آهنگسازان فیلم که در زیر به معرفی آنها می پردازیم،‌ نه تنها از چهره های معروف عرصه موسیقی هستند بلکه آثار آنها جزء پرفروشترین های «آیتیونز» نیز بوده است.

بدون شک آهنگسازان فیلم، کلید اصلی در بنای جو، تنش و حتی معرفی کاراکترها هستند. گروهی که در ظاهر تأثیری در فیلم ندارند ولی حتما یکی از آیکونهای اصلی جذب مخاطب و زیباتر شدن فیلمها هستند. افرادی که نه تنها با شرایط فیلم همراه هستند بلکه این شرایط را برای مخاطب و با به کارگیری صدا ملموس می کنند.
آهنگسازان فیلم که در زیر به معرفی آنها می پردازیم،‌ نه تنها از چهره های معروف عرصه موسیقی هستند بلکه آثار آنها جزء پرفروشترین های «آیتیونز» نیز بوده است. با این آهنگسازان تجاری را در این گزارش آشنا شوید.


«جان ویلیامز» 100 میلیون دلار
ویلیامز با ثروت 100 میلیون دلاری در رأس این فهرست قرار دارد. پس از آهنگسازی 6 قسمت فیلم «جنگ ستارگان» در سال 1977 او به عنوان یکی از آهنگسازان مطرح فیلم معرفی شد و انجمن فیلم آمریکا او را بهترین آهنگساز قرن معرفی کرد. موسیقی متن فیلمهای بزرگی همچون «آرواره ها»،‌ «ویلون زن روی بام»، «مواجه نزدیک با نوع سوم»، «سوپرمن»،‌ «ایندیانا جونز»، «تنه در خانه»، «فهرست شیندلر»، «پارک ژوراسیک»، «دنیای گمشده» و سه قسمت اول هری پاتر را در کارنامه «ویلیامز» می توان پیدا کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترین آهنگسازان

 

«هانس زیمر» 90 میلیون دلار
«زیمر» آلمانی تبار پس از همکاری با «استنلی مایرز» در سال 1984 در فیلم «موفقیت بهترین انتقام است» به دنیای موسیقی معرفی شد. او در سال 1988 برای موسیقی فیلم «مرد بارانی» نامزد جایزه اسکار شد و در کمتر از 10 سال با موسیقی فیلمهای «در خدمت خانم دیزی»، «روزهای تندر»، «تلما و لوئیس» و «شیر شاه» به شهرت رسید. 4 قسمت «دزدان دریایی کارائیب»، سه گانه «بتمن» و «سرآغاز» از فیلمهایی هستند که نامزدی اسکار را برای زیمر به همراه آورده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترین آهنگسازان

 

«دنی الف من» 75 میلیون دلار
«الفمن» آهنگساز محبوب «تیم برتون» است و تقریبا موسیقی متن تمامی فیلمهای «برتون» همچون «ادوود»،‌‌ «سویینی تاد»، «بیتل جویس» و «بتمن» را نوشته است. او همکاری نزدیکی با «سم ریمی» و «گاس فون سان» هم داشته است. نمونه آن موسیقی فیلمهای «ویل هانتینگ خوب»، «شیر»، «اُز بزرگ و قدرتمند» و «ارتش تاریکی» هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترین آهنگسازان

 
«درفت پانک» 70 میلیون دلار
«گای مانوئل دی هومم کریستو» و «توماس بانگالتر» گروه موسیقی «درفت پانک» را تأسیس کردند. این گروه در ابتدا با ارائه آلبومهای موسیقی الکترونیکی به شهرت رسیدند و پس از آن طی قراردادی با دیزنی برای تعدادی از فیلمهای تخیلی این استودیو آهنگسازی کردند که نمونه آن فیلم «میراث ترون» بود. با این حال گفته می شود ثروت اصلی این گروه در نتیجه فروش آلبومهای موفق موسیقی حاصل شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترین آهنگسازان

 

«ترنت رزمر» 55 میلیون دلار
از دهه 90 فعالیت خود را با گروه «ماریلین میسون» آغاز کرد و پس از مدتی با تکنوازی پیانو آلبوم های موسیقی خود را با نام «ناخنهای 9 اینچی» وارد بازار کرد و تا حدودی توجه تهیه کنندگان را به خود جلب کرد. تا سال 1996 از آهنگساز اول بازیهای ویدئویی بود ولی در سال 2010 با دعوت «دیوید فینچر» موسیقی متن فیلم معروف «شبکه اجتماعی» را نوشت و موفق شد با کنار زدن «هانس زیمر» اسکار بهترین موسیقی متن را از آن خود کند.


اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترین آهنگسازان

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر

بیتوته
  • ۹۷/۰۳/۱۸
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی