وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

در حالی که فقط در حدود ۲ ماه به انتشار بازی Fallout 4 زمان مانده، بتسدا مصاحبه‌ای با آینون زور، آهنگساز بازی انجام داده که در جریان آن وی موسیقی متن بازی را با پیانو اجرا کرده است. با زومجی همراه باشید.

همواره در سری فال‌آوت به دلیل فضای آخر‌الزمانی بازی شاهد موسیقی‌های نسبتا کمی بودیم، با این حال اجرای موسیقی متن بازی به وسیله‌ی پیانو بسیار تاثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه مو را بر تن شنونده سیخ می‌کند! وی در مورد سبک کاری خود گفت:

من شیوه متفاوتی برای ساخت موسیقی دارم، برای مثال وقتی در باغچه خانه‌ام قدم می‌زنم، با ضربه زدن به اشیا مختلف سعی می‌کنم اصوات جدیدی تولید کنم و همین شیوه در مورد پیانو هم صدق می‌کند و رفتار من با این وسیله کمی خشن و ضربه‌های که میزنم محکم است.

وی همچنین در ادامه پیانو را به عنوان ساز اصلی استفاده شده در ساخت موسیقی بازی معرفی کرد:

پیانو در تمام موسیقی‌های بازی نقش بسیار پررنگی ایفا خواهد کرد، چرا که از طریق این وسیله امکان تولید اصوات مناسب با سبک بازی وجود دارد. من قبلا هم تجربه ساخت موسیقی متن فال‌آوت ۳ را داشتم که از ۲ نوع موسیقی در لحظات مختلف استفاده کرده بودیم، چرا که در فال‌آوت همواره شاهد یک پارادوکس و حالت دوگانه هستیم، ناامیدی ناشی از جنگ و در عین حال امید برای آینده‌ای بهتر، پس موسیقی ساخته شده هم باید بتواند حس این دو حالت را به بهترین شکل ممکن به گیمر منتقل کند.

زور در ادامه هم راجع به انتظاراتی که گیمر‌ها می‌توانند از موسیقی بازی فال‌آوت ۴ داشته باشند توضیح داد:

پیش از این‌که در مورد موسیقی بازی فال‌آوت ۴ صحبت کنیم، باید به ۲ سوال پاسخ دهیم، از لحاظ داستان ما در چه شرایطی قرار داریم؟ و در طی بازی گیمر به چه سمت و سویی هدایت می‌شود؟ ما با استفاده از موسیقی می‌توانیم احساسات گیمر را تحریک کنیم و لحظات عاطفی در بازی ایجاد کنیم و در حالت کلی در این بازی موسیقی به نوعی حامی کامل داستان خواهد بود و همچنین حسی جدید در تاریخ موسیقی بازی‌ها القا خواهد کرد.

در بخش آخر مصاحبه هم زور در مورد بازی فال‌آوت ۴ گفت:

من شخصا این بازی را تجربه خواهم کرد و اولین کاری که در بازی می‌کنم قدم زدن است! شاید گیمر‌های جوان‌تر هیجان بیش‌تری برای مبارزه با دشمنان داشته باشند ولی من ترجیح می‌دهم که ابتدا غرق محیط و فضای بازی شوم و پس از شناخت کامل اجزای آن از داستان لذت ببرم.

بازی فال‌آوت ۴ در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و اخیرا هم اعلام شده بود که سیستم تیر‌اندازی بازی با کمک سازنده بازی DOOM ساخته شده است و همچنین بتسدا یک بسته الحاقی برای این بازی معرفی کرده بود. در پایان می‌توانید اجرای پیانو آینون زور را از موسیقی متن بازی فال‌آوت ۴ مشاهده کنید.

زومجی
  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی