وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

سینماپرس: کمتر از دو هفته مانده به آغاز اکران بین المللی فیلم سینمایی «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado)، نمایش این اثر برای منتقدان، بازخوردهای مثبتی به دنبال داشته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، «سیکاریو: روز سرباز» در شرایطی برای منتقدان و نمایندگان رسانه‌های مهم آمریکایی به نمایش درآمد که استفانو سولیما، فیلمساز ایتالیایی خالق سریال محبوب «گومورا» روی صندلی کارگردانی جانشین دنی ویلنوو شده است. ضمن اینکه تیلر شرایدن همچنان در مقام نویسنده فیلمنامه در پروژه حضور دارد و کارشناسان دلیل اصلی موفقیت نسخه تازه را همین امر می‌دانند.

جاش برولین و بنیسیو دل‌تورو بار دیگر در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند و البته دیگر خبری از امیلی بلانت در نقش اصلی نیست. در عوض، کاترین کینیر و متیو موداین به جمع بازیگران پیوسته‌اند تا ادامه تریلر نفسگیر ویلنوو را روایت کنند. داستان «روز سرباز» درست از لحظه پایان یافتن «سیکاریو» آغاز می‌شود و ماجراهای یک مامور خودسر سازمان سیا را به تصویر می‌کشد که همراه دوستان خود جنگی تازه علیه کارتل‌های مواد مخدر مرز مکزیک راه می‌اندازد.

منتقدانی که موفق به دیدن «روز سرباز» شدند، آن را با صفت‌هایی و عبارت‌هایی چون «خارق‌العاده»، «شگفت‌انگیز»، «فیلمنامه بسیار قوی»، «نه به قدرت فیلم اول اما درخشان و آتشین»، «واقعا تماشایی و نفسگیر»، «بازی‌های درخشان و تماشایی بازیگران»، «بسیار خوب با فیلمنامه‌ای عالی»، «متقاعدکننده» و... توصیف کردند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد موفقیت در گیشه می‌تواند زمینه ساخته شدن قسمت سوم سه‌گانه «سیکاریو» را هم تضمین کند.

نسخه اصلی سال ۲۰۱۵ با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و علاوه بر فروش ۸۵ میلیون دلاری در گیشه، نامزد دریافت سه جایزه از هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار از جمله بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن بود. پس از آنکه ویلنوو درگیر تولید «بلید رانر ۲۰۴۹» شد، سولیما کار تولید «روز سرباز» را آغاز و آن را برای اکران در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (جمعه دو هفته دیگر) آماده کرد.

سینماپرس
  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی