وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

کمپانی “سونی موزیک” دانلود موسیقی متن بازی دیز گان (Days Gone) به آهنگسازی ناتان وایتهد (Nathan Whitehead) معرفی کرد. از کارهای دیگر این آهنگساز میتوان به آلبوم های موسیقی متن The Purge, He’s Out There, Keanu اشاره کرد. این آلبوم در تاریخ ۱۹ آپریل آماده ی دانلود از وب سایت ساندترک با کیفیت اویجینال می باشد.

بازی جدید Days Gone در سبک جهان باز و اکشن می باشد که به صورت انحصاری در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ بر روی پلتفرم PS4 منتشر می شود.

دانلود موسیقی متن بازی دیز گان (Days Gone)

موسیقی متن بازی دیز گان

آلبوم موسیقی بازی Days Gone دارای ۲۵ ترک می باشد که در آن خواننده هایی از جمله Jack Savoretti, Billy Raffoul و Zander Reese به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین شما در ترک Days Gone Quiet شاهد اجرای خواننده اسکاتلندی Lewis Capaldi می باشید.

آهنگساز این بازی ناتان وایتهد در مصاحبه ای گفته ایده کلی موسیقی متن درباره ی سختی روح آدمی و ارزشمند بودن روابط انسانی در بازی هست. در مراحل ابتدایی ساخت این بازی, کارگردان و خالق بازی John Garvin گفته که بازی تنها تلاش برای بقا نیست بلکه بررسی می کند که چرا ما میخواهیم زنده بمانیم.

وقتی که من آن را شنیدم بسیار خوشحال و هیجان زده شدم که موسیقی می تواند تا کجاها پیشروی کند. از این نظر به قضیه نگاه کردم که موسیقی میتواند به صورت ماجرایی از جنبه بقاء باشد.

تنظیمات شمال غربی اقیانوس آرام بسیار زیباست به گونه ای که انگار موزیک بازی به این محیط نیاز داره.

دانلود موسیقی متن بازی دیز گان (Days Gone)

درباره ی بازی Days Gone

دانلود موسیقی متن بازی دیز گان به شدت پیشنهاد می شود. مرکزیت داستان این بازی درباره ی تلاش برای بقاء و چه چیزی ما را به انسان تبدیل می کند هست. درباره ی از دست دادن, دیوانگی , خیانت , دوستی , برادری , پشیمانی , عشق و امید است. بازی درباره ای این است که وقتی با چنین فاجعه ی بزرگی رو به رو می شوند آنها دلیلی برای زنده ماندن و بقاء دارند. “امید هیچ وقت نمی میرد”

شما به عنوان شخصیت Deacon St. John بازی می کنید که یک شکارچی بخشنده است. او به چشم اندازهای گسترده و گوناگونی سفر می کند. در قسمت شمال غربی اقیانوس آرام. دیاکون با محیطی بی رحم و پر تنش رو به رو است که پر از انسان و حیوانات مبتدا شده به ویروس است که به انها “فریکر ها” گفته می شود.

تهدیدات در بازی Days Gone داینامیک است یعنی با تغییر آب و هوا و زمان در روز تهدیدات متفاوت هستند. برای مثال در زمان بارش باران رد پا در گل باقی می ماند, یا در زمان بارش برق فریکر ها قوی تر هستند یا در هنگام شب تعداد فریکر ها بیشتر است یا در روز ها تعداد تله های مهاجمان بیشتر است.

نحوه انجام بازی دیز گان

بعد از دانلود بازی Days Gone بازی کنان باید با توجه به تهدیداتی که در بالا به آن اشاره شد بهترین استراتژی و موقعیت را در نظر بگیرند و طبق آن بازی را انجام دهند. و همچنین می توانید از لوازم مختلفی که در محیط بازی وجود دارد اسلحه ها و تله ها مختلف را بسازید. دانلود بازی دیز گان و دانلود موسیقی متن بازی دیز گان به تمامی کاربران پیشنهاد می شود. ستارگانی که در این بازی به گویندگی پرداخته اند Sam Witwer, Nishi Munshi, Helen Sadler و … هستند.

Amazon

دانلود موسیقی متن بازی دیز گان (Days Gone)

Tracklist:

۱٫ Days Gone
۲٫ The Freakshow
۳٫ We’ve All Done Things
۴٫ Rest in Peace
۵٫ Finding Nero
۶٫ The Broken Road
۷٫ The Rager Bear
۸٫ A Good Soldier
۹٫ Lost Lake
۱۰٫ I Remember
۱۱٫ Keep Them Safe
۱۲٫ Riding Nomad
۱۳٫ Promises and Regrets
۱۴٫ You’re Safe Now
۱۵٫ What Did You Do?
۱۶٫ Drifting Away
۱۷٫ Sarah’s Theme
۱۸٫ Light One Candle
۱۹٫ Never Give Up
۲۰٫ Holy War
۲۱٫ Why We Fight
۲۲٫ Soldier’s Eyes (Jack Savoretti)
۲۳٫ Hell Or High Water (Billy Raffoul)
۲۴٫ Days Gone Quiet (Lewis Capaldi)
۲۵٫ Yesterday (Zander Reese)

  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی