وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

شرکت سونی پیکچرز آهنگساز فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) با بازی تام هاردی را رسما انتخاب و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز آهنگساز فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم را رسما انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرد، لودویگ گورانسون، آهنگساز تحسین شده فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم مستقل شخصیت ونوم را بر عهده گرفته و کار نوشتن ترک‌های فیلم را آغاز کرده است. این فیلم، دومین همکاری گورانسون با روبن فلیشچر، کارگردان فیلم Venom است. این دو پیش از این در فیلم 30Minutes or Less (سی دقیقه یا کمتر) همکاری کرده بودند و گورانسون وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم را که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، بر عهده داشته است.

علاوه بر فیلم Black Panther، گورانسون در فیلم‌های دیگری چون فیلم Creed (کرید) و فیلم Fruitvale Station (ایستگاه فروت ویل) با رایان کوگلر همکاری کرده بود و همچنین این آهنگساز سوئدی وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی)، فیلم Death Wish (آرزوی مرگ) و سریال Community (کامیونیتی) را نیز بر عهده داشته است. علاوه بر این، گورانسون تهیه کنندگی آلبوم‌های موسیقی دونالد گلاور را نیز بر عهده دارد. ماه بهمن سال گذشته، شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Venom را منتشر کرد که عدم حضور شخصیت ونوم در این تریلر باعث انتقادات بسیاری از سونی شد.

این در حالی است که اخیرا اطلاعاتی از فیلم Venom منتشر شده است که طبق این اطلاعات، شخصیت ونوم قرار نیست حضور پر رنگی را در فیلم مستقل خود داشته باشد و بیشتر شاهد شخصیت ادی براک در فیلم هستیم. تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در یک نقش نامشخص، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

زومجی
  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی