وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

وبلاگ ساندترک

دانلود موسیقی متن و موسیقی بی کلام

  • ۰
  • ۰

استودیوی باسابقه ریر (Rare) با همکاری استودیوی موسیقی آی ام ایت بیت (iam8bit) در حال کار روی آلبوم‌های موسیقی متن عناوین Viva Piñata و Battletoads در کنار Conker است تا این سه آلبوم موسیقی متن را روی صفحه گرامافون به بازار عرضه کند.

 

به صورت کلی موسیقی به سمت و سوی دنیای دیجیتال پیش می‌رود و خصوصاً در دنیای بازی‌های کامپیوتری، دیگر کمتر شاهد عرضه آلبوم موسیقی متن بازی‌ها روی صفحه گرامافون هستیم. حالا به تازگی استودیوی ریر که آن را به خاطر ساخت عناوین کالت و کلاسیکی چون Conker و Viva Piñata می‌شناسیم اعلام کرده که قرار است سه آلبوم موسیقی متن از عناوین قدیمی خود را روی صفحه گرامافون به بازار عرضه کند.

این آلبوم‌ها با کمک استودیوی موسیقی آی ام ایت بیت (iam8bit) به صفحه گرامافون آورده خواهند شد. این استودیو قبلاً هم با ریر بر سر محصولات مرتبط با Battletoads و Banjo-Kazooie در کنار Perfect Dark همکاری داشته بود و آن محصولات به فروش کامل رسیدند. حالا و با نزدیک شدن به فصل تعطیلات این دو استودیو به سراغ Battletoads Battlemaniacs، Conker’s Bad Fur Day و Viva Piñata رفته‌اند.

آلبوم موسیقی متن Battletoads Battlemaniacs که توسط دیوید وایز (David Wise) نواخته شده، چیزی در حدود ۲۵ سال پس از عرضه بازی قرار است روی صفحه گرامافون عرضه شود و قیمت آن هم چیزی در حدود ۲۸ دلار خواهد بود.


آلبوم موسیقی متن Conker’s Bad Fur Day اما در قالب دو صفحه گرامافون عرضه خواهد شد و قرار است تا حسابی خاطرات ما با این بازی را زنده کند. این بسته حتی شامل آهنگ‌های معروف و محبوبی چون Rock Solid  و Sloprano نیز می‌شود. از آن جایی که این بسته در قالب دو صفحه گرامافون عرضه خواهد شد، قیمت آن هم بیشتر است و باید برای آن ۳۵ دلار هزینه کنید.


در نهایت، شاهد آلبوم موسیقی متن آرامش بخش Viva Piñata هستیم که آن هم در قالب دو صفحه گرامافون عرضه خواهد شد و قیمتی معادل ۳۵ دلار خواهد داشت.


شما برای خرید این آلبوم‌ها در کنار برخی پوسترها و طراحی‌های هنری باید به وبسایت آی ام ایت بیت مراجعه کنید. محصولات قبلی مربوط به ریر البته همچنان موجودیشان تمام شده است و در دسترس قرار ندارند.

گیمفا
  • ۹۷/۰۱/۱۸
  • امیررضا مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی